Telefon måndagar kl:13.30-15.00
info@kungsorsridklubb.se

Övrig verksamhet

Mer än bara lektioner!

Under året anordnar vi olika aktiviteter för våra medlemmar. När inte ridskoleverksamheten är igång ordnar vi läger för barn, ungdomar och vuxna. Vid dessa läger är alla våra medlemmar välkomna.

Vi har uteritter, dressyr och hoppträningar, även vid dessa är alla medlemmar välkomna.

Under skolloven ordnar vi aktiviteter för barn och ungdomar som till exempel hyra häst dag, uteritt, skönhetstävling (vem gör i ordning sin häst bäst), dressyr och hoppträning.

Företagsevent!

Vill ni hitta på något kul med företaget?
Hör av er så kan vi skräddarsy något för er, varför inte en konferens med avslutande ridning?

Övrigt

Vi har möjlighet att ta emot barn och ungdomar från skolan i samband med friluftsdagar i skolan. Vi har även samarbete med några skolor i regionen där några elever kommer och rider hos oss en gång per vecka. Vid all verksamhet deltar någon av våra utbildade instruktörer.