Avbokning & Igenridning

Sjuk eller bortrest kan vi alla vara ibland. Om du vid något tillfälle inte kan rida din lektion har du möjlighet till igenridning under förutsättning att du avbokat din lektion senast samma dag – innan kl 12.00 om du rider på vardagar och innan kl 08.00 om du rider på lördagar. Avbokar din lektion gör du genom att logga in på din profil på MinRidskola.se

Igenridning sker i mån av plats och förutsatt att hästarna räcker till, i grupp på likvärdig nivå eller lägre.

Rider du under månadsabonnemang har du möjlighet att rida igen din avbokade ridning under samma kalendermånad.

Rider du under terminsabonnemang har du möjlighet att rida igen din avbokade ridning under samma termin.

Igenridningar kan ej sparas till efterföljande termin.

För att boka igenridning kontaktar du kontoret via telefon/sms 076-555 92 72 eller via mejl info@kungsorsridklubb.se
Vi har tyvärr inte möjlighet att höra av oss till alla som vill rida igen när ett igenridningstillfälle uppstår. Det är därför upp till eleven att höra av sig till ridskolan för att se om plats för igenridning finns.

Igenridningssystemet bygger på att du har möjlighet att rida igen din avbokade ridning på en plats där en annan elev avbokat sin. Detta betyder att det ibland kan finnas gott om igenridningsmöjligheter och ibland kan utbudet på tider vara mer begränsat.