Telefon måndagar kl:13.30-15.00

• 29/9 Söndag

Anmälan till Kungsörs Ridklubb Pay n Jump sker via TDB

Meddelande från tävlingsarrangören

• Vid för få anmälda starter eller vid oönskade väderförhållanden kan hoppningen komma att ställas in.
• Efteranmälan mottages i mån av plats via mail till info@kungsorsridklubb.se senast (se specifik datum på TDB)
• Betalning för anmälan och omstart sker till funktionär vid framhoppningen på tävlingsplatsen.
• Startlistor publiceras på Kungsörs Ridklubbs Facebooksida kvällen innan senast kl. 18.00
• Klass 1 startar kl. (se tid för specifik datum på TDB) Därefter övriga klasser i nummerföljd.
• Hoppningen sker på stora utebanan 30*70, framhoppning lilla banan 25*42. Underlag: fibersand
• Max sex ekipage på framhoppningen.
• TR´s allmänna bestämmelser angående hästens hälsotillstånd samt reglerna om olämplig bestraffning kommer att tillämpas. Giltigt vaccinationsintyg ska kunna uppvisas vid anmodan.
• Godkänd hjälm måste bäras och för ryttare under 18 år gäller även att godkänd säkerhetsväst måste användas.
• Du kan ta hjälp av funktionärer på banan eller av din tränare om problem uppstår, dock endast under en begränsad tid.
• Observera att försäkring via ryttarlicens eller arrangerande klubb ej gäller.
• Parkering på grusplanen på andra sidan vägen
• Kostnad 170 kr/start medlem, 200 kr/start ej medlem. Omstart på samma höjd 100 kr. Betalas via swish på plats, uppvisas vid framhoppning.
• Rosetter finns att köpa på anläggningen.

Vid frågor kontakta ridskolan info@kungsorsridklubb.se eller sms 076-555 92 72
Vi hälsar er varmt välkomna till Kungsörs Ridklubb!